Навигация

  • Начало
  • Карта
  • Искам и моята кръчма!
  • Съдържание
  • Последната инстанция

21 февруари 2011 г.

Бистро "Б и С" - вкусно и (съвсем) непретенциозно

Бистро тип дупка, където е наистина вкусно и сравнително евтино. Намира се съвсем близо до Дондуков и Раковски, но е скътано на една от кварталните улични точно под Дондуков, на ъгъла с ул. Париж и най-точно: Стара планина № 7. Не е неуютно, но имам чувството, че съм хола на жената. Така че зависи от гледната точка. Става чудно за бързо обедно хапване на топла манджа, както и за КРОТКО кръчмарско пийване. Първият път, като влязох, даже си помислих, че нещо съм се объркал и табелката на входа стара, а аз съм влязал в хола на хората. Досега не съм ходил по обед, когато сигурно е пълно, но привечер е винаги само моята компания, плюс 1-2 души приятели на собственичката, които си говорят и гледат телевизия.

Вкусно е. Наистина вкусно, но няма нещо завъртяно. Просто вече трудно се намира дори свястна пържола или обикновена салата. Не помня да съм ял по-вкусна пържола НА ФУРНА от години. Честно. Откъде го бяха взели месото не знам, ама евала просто, сънувам я направо. Другото нетипично е, че имат Шуменско СВЕТЛО. Не знам колко пъти ми се е налагало да обяснявам, че ПРЕМИУМ не е СВЕТЛО, а СПЕЦИАЛНО. Тук от това няма нужда и директно ми се издигат в очите. Арна е и супичката пилешка, курбанче... (не е все една и съща), обичайните мезелъци и по 1-2 основни има привечер. По обед сигурно има по едно ядене повече. Сега се сетих, че тук не съм опитвал десерт. По принцип не обичам сладко, ама ако имаше меню сигурно щях да го забележа поне веднъж и уважа. Не е скъпо, но не е и чак толкова евтино. Бих казал плащаш точно толкова, колкото трябва. За 10 лв. се нахранваш и пийваш по всички правила, а може и почти наполовина, ако пропуснеш салатата или останеш само с 1 бира. Ето, снимах една от сметките:



цени: 4/5 - добри цени за добро ядене.
храна: 4/5 - вкусна, не е еднообразна. няма много избор, но всеки ще остане доволен.
напитки: 4/5 - шуменско СВЕТЛО. Няма наливна, поне зимата. Има и разни други, но на кого му пука.
обслужване: 4/5 - ами... не ти обръщат внимание без причина. но на мен ми е като у леля.

присъда: Хубаво бистро за хапване. Вкусно е. Непретенциозно е меко казано, не препоръчвам да се водят гаджета (в съседното Магелан - може) Може да се използва и за кръчма, но кротко, внимателно и от до 4-ма души. Все пак служи за зареждане с вкусна супа и манджа. Едно от местата, които са ми винаги в главата, когато минавам в района. Интересна алтернатива на Магелан, който се намира на 10-тина метра, но вечер е често пълен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар